Nieuwe avonturen op Curacao! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Lenneke Swinkels - WaarBenJij.nu Nieuwe avonturen op Curacao! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Lenneke Swinkels - WaarBenJij.nu

Nieuwe avonturen op Curacao!

Door: Lenneke Swinkels

Blijf op de hoogte en volg Lenneke

20 Maart 2013 | Curaçao, Curaçao

En hier is dan weer een verhaaltje vanuit het nu weer warme Curacao! ja want ook hier is het de afgelopen week niet super warm geweest, heel veel bewolking en ook regen.. al hebben we het denk ik nog niet zo slecht als in Nederland. het is altijd leuk om weer berichtjes te krijgen dat het sneeuwt terwijl ik hier in mijn korte broek en hemdje zit :)

Buiten dat ik hier natuurlijk hele leuke dingen doe heb ik de afgelopen weken ook veel aan school gewerkt, dat moet natuurlijk ook gewoon gebeuren. ik heb mijn werkplan gemaakt en ingeleverd, dit bleek uiteindelijk niet helemaal goed te zijn, dus na een paar dagen hard werken is het nu wel goed en is er weer tijd voor andere leuke dingen!

We hebben de afgelopen dagen gelukkig niet meer zo veel huisdieren op bezoek gehad op een kakkerlak en af en toe een salamander viel het wel mee. ik ben benieuwd voor hoelang..

Nou, wat heb ik allemaal gedaan de afgelopen tijd? Ik ben samen met mijn huisgenootjes naar een flamingopark geweest. Dit was gewoon allemaal natuurlijk, flamingo's in het wild, je kan het zo gek niet bedenken. Na een hele fotoshoot met ik denk wel 50 foto's van de flamingo's zijn we doorgereden naar het strand porto marie. Daar zijn we heel actief bezig geweest, we hebben namelijk een echt bergwandeling gemaakt, met heel mooi uitzicht op de top!
Verder zijn we ook nog naar De grote knip geweest. dit is een heel mooi en rustig strand met super blauw water!

Natuurlijk kunnen we het onderdeel feestjes ook dit keer niet overslaan. We hebben vrijdag namelijk weer een feest gehad, namelijk Painted. voor degene die niet weten wat het is. het is net zoiets als een schuimparty maar dan niet met schuim maar met neonverf. ze spuiten met een soort waterpistolen allemaal kleuren verf in het publiek. op het eind van de avond zagen we er dus ook allemaal helemaal gekleurd uit. Helaas is het niet helemaal uitwasbaar dus daar moeten we nog even iets op verzinnen. maar het was wel super gaaf!!

Ik zit hier nu bijna twee maanden en de tijd vliegt. Mijn ouders en broer en zus komen morgen ook gewoon al! zo onvoorstelbaar dat het nu alweer zo ver is! ik heb er wel zin in en ik ben benieuwd wat ze er allemaal van vinden!

Ik ga nu maar mijn tas inpakken, want dat moet natuurlijk ook weer gebeuren!

Tot snel!

  • 20 Maart 2013 - 22:16

    De Ouders:

    Hoi,
    Inderdaad, nog slechts "enkele" uren en luttele kilometers scheiden ons van een hartstochtelijke knuffel, exotische omgeving en hagelwitte stranden. Van hagelwit kunnen we ons alles voorstellen, echter de combinatie met wuivende palmbomen, kleurijke cocktails en een eindeloze blauwe zee, ligt wat moeilijker. Samen met jou zijn ook wij reuze benieuwd en hebben er ontzettend veel zin in.
    Tot zo...

    xxxx

  • 20 Maart 2013 - 23:47

    Nancy De Backer:

    Hey Lenneke,
    Jij hebt het dan over bewolkt en wat regen, het heeft hier voor de afwisseling de hele dag gesneeuwd ( natte sneeuw) en gelukkig is alles al weer bijna weg. Lente waar blijf je we verlangen zo naar je.
    Morgen gaan we weer voor het eerst buiten trainen en onze nieuwe kleedlokalen zijn klaar. Het is super mooi geworden. Maar goed dat zie je over een aantal maanden zelf wel weer.

    Heel veel plezier met je ouders, broer en zus. Geniet er samen van.

    Groetjes Nancy

  • 22 Maart 2013 - 19:07

    Henk En Jacqueline:

    Hoi Lenneke,

    Na 2 maandjes vast weer heel leuk en fijn om het thuisfront weer in levende lijve te ontmoeten.
    Doe Mart, Helene Ton en Lenneke heel veel groeten en geniet van elkaar.

    Liefs van Henk, Jacqueline, Maaike, Lonnekle en Joep xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lenneke

Hallo, Ik ben lenneke en ik ga voor 5 maanden stage lopen op Curacao. Via deze site kunnen jullie mijn verhalen lezen van wat ik allemaal meemaak! ik zet er ook foto's op, dus zo kunnen jullie mij een beetje volgen!

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 11769

Voorgaande reizen:

13 November 2015 - 24 December 2015

Sri Lanka

26 Januari 2013 - 17 Juni 2013

Curacao!!

Landen bezocht: