Geslaaaagd voor scriptie!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Lenneke Swinkels - WaarBenJij.nu Geslaaaagd voor scriptie!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Lenneke Swinkels - WaarBenJij.nu

Geslaaaagd voor scriptie!!!

Door: Lenneke Swinkels

Blijf op de hoogte en volg Lenneke

01 Mei 2013 | Curaçao, Curaçao

Woehoeeeeeeeee!! zoals jullie kunnen zien aan de titel ben ik geslaagd voor mijn scriptie!! voor degene die het nog niet precies weten zal ik even bij het begin beginnen.
Aangezien ik hier natuurlijk niet alleen zit om te zonnen, te zwemmen en te stappen moest ik natuurlijk ook afstuderen. het was de bedoeling dat ik 10 lessen zou geven rondom een bepaald onderwerp. ik had ervoor gekozen om het samenwerken in de klas te introduceren. ik ging dus tien lessen geven waarbij de kinderen moesten samenwerken. Die lessen heb ik hier allemaal bedacht en voorbereid( ja ook hier moet je gewoon hard aan school werken) ik ben na de paasvakantie begonnen en ik zou twee lessen per week geven. die lessen moesten natuurlijk ook beoordeeld worden en daarom kwam mijn begeleidster vanuit Nederland hier naartoe. Zij zou komen kijken als ik mijn zesde les zou geven.
Donderdag 25 mei was het dan zover, na een nacht niet geslapen te hebben kwam mijn begeleidster naar mijn stage. Het was afgesproken dat ik om half 11 mijn les zou geven en ook precies op dat moment kwam mijn begeleidster binnen.
De les was over het algemeen wel goed gegaan, op een paar dingetjes na. Na de les zou ik in gesprek gaan met mijn begeleidster van school, mijn begeleidster van stage en nog een extra persoon van stage. zij zouden dan de beoordeling invullen...
En daar zouden dan drie punten uit komen, en als die voldoende waren, was ik geslaagd..
En jawel... punt nummer 1: 9,7 punt nummer 2: een 10!! en punt nummer 3: een 9,4!!! Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!
Ik meteen mijn huisgenootjes smsen, en toen ik thuis kwam hadden ze een vlag met een tas buitengehangen, ik kreeg een stuk taart en een fotolijstje, super lief!!

Na dit belangrijke nieuws verteld te hebben is het hier natuurlijk ook koninginnedag/ koningsdag geweest. En wel met guus meeuwis! maandagavond kwam hij hier voor de eerste keer groots overzee doen, met gers pardoel in het voorprogramma.
Het was echt super gezellig en de hollandse sfeer kwam weer helemaal terug.
Dinsdag met koninginnedag zijn we naar Punda gegaan, daar waren allemaal kraampjes en verschillende bandjes dus dat was heel gezellig! toch miste ik de grote feesten uit eindhoven wel een beetje.

Ook hebben we een nieuwe auto, er kwamen twee nieuwe huisgenoten en zij hebben de auto die wij eerst hadden, dus moesten wij op zoek naar een andere. we hebben nu een super blitse blauwe mazda 323(geloof ik)
Vandaag ben ik nog lekker een dagje vrij en dan weer twee dagen stage lopen en dan al weer weekend... wat is het ook zwaar om hier te leven!

Ik ga nu weer lekker naar het strand, want mijn bruin is er al weer bijna vanaf!
Tot snel!!

  • 01 Mei 2013 - 20:37

    Papa En Mama:

    Keigoed en vooral met die punten. Gefeliciteerd
    Zo te zien op you tube was het een gezellig sfeertje op kokoma beach.
    Op de Tv hadden ze ook regelmatig verbinding met Curaco
    Zo konden we ook een beetje de sfeer vandaar proeven. Nog iets gekocht op de vrijmarkt?
    En heb je het lied meegezongen?
    We horen het wel weer.
    gr Papa en mama

  • 02 Mei 2013 - 07:19

    Kim:

    Van harte gefeliciteerd! Super punten!

    Nu nog ff lekker relaxx genieten met je diploma op je zak.

  • 04 Mei 2013 - 13:39

    Nancy De Backer:

    Wow Lenneke wat een mooie punten. Echter super man, je hebt dus niet voor niets een nacht niet geslapen. Geniet nog van je laatste tijd daar want volgens mij begint het al behoorlijk te korten.

    Groetjes
    Nancy

  • 04 Mei 2013 - 21:01

    Anja:

    Hey Lenneke,

    Gefeliciteerd! Wat een punten zeg!!! Daar kun je mee naar huis komen.....maar dat duurt nog enkele weekjes. Geniet er nog maar even van, je hebt het verdiend en de tijd is zo om dat je daar bent en dan ben je ook weer vlug gewend aan hier het gewone dagelijks drukke leven.

    Groetjes Anja


  • 17 Mei 2013 - 14:38

    Henja:

    Ha Lenneke gefeliciteerd met je mooie punten!!! Jammer dat je niet op tijd thuis bent voor onze laatste wedstrijd,maar je kan niet alles hebben. Helaas zit jij in het zonnige Curacao en moeten wij het doen met het regenachtige weer in Nederland. Nog heel veel plezier en tot Luyksgestel kermis.

  • 25 Mei 2013 - 13:14

    Eric:

    Hoi Lenneke,

    Goed van je dat je het gehaald hebt...en bedankt voor je kaartje en berichtje. Leuk dat je er aan gedacht hebt. Het schiet al weer op voor je.

    Groetjes van hier,ook van Marion.
    Eric x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lenneke

Hallo, Ik ben lenneke en ik ga voor 5 maanden stage lopen op Curacao. Via deze site kunnen jullie mijn verhalen lezen van wat ik allemaal meemaak! ik zet er ook foto's op, dus zo kunnen jullie mij een beetje volgen!

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 636
Totaal aantal bezoekers 11765

Voorgaande reizen:

13 November 2015 - 24 December 2015

Sri Lanka

26 Januari 2013 - 17 Juni 2013

Curacao!!

Landen bezocht: