Het einde is aangebroken.. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Lenneke Swinkels - WaarBenJij.nu Het einde is aangebroken.. - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Lenneke Swinkels - WaarBenJij.nu

Het einde is aangebroken..

Blijf op de hoogte en volg Lenneke

16 Juni 2013 | Curaçao, Curaçao

Het is heel vreemd om te beseffen.. Maar morgen vlieg ik toch echt al weer terug naar het hopelijk warme Nederland.
Mijn super leerzame en leuke ervaring waar ik een hele tijd naar heb uitgekeken zit er dan al weer op.
Ik moet ook eerlijk toegeven dat ik nog niet heel veel zin heb om naar Nederland terug te gaan.. Het leven en de mensen hier zijn toch wel heel leuk.
Ik kijk er natuurlijk wel heel erg naar uit om iedereen weer te kunnen zien!

De afgelopen tijd heb ik geen hele bijzondere dingen meer gedaan maar ik heb vooral heel erg genoten van het leven hier.
We zijn veel op stap geweest, naar feestjes geweest, aan het strand gelegen.. oftewel echt een relax leventje!

Vorige week vrijdag was mijn laatste dag op stage. Dit was best een raar moment, want na 5 maanden heb je toch wel een hele band op gebouwd met de kinderen, ondanks dat ze niet altijd even goed luisterden.
We hadden een heel relax dagje gehad, s'morgens moesten er nog wel toetsen gemaakt worden, maar 's middags hebben we een beetje film gekeken en de kinderen hebben geknutseld. Ik heb allemaal leuke cadeautjes gekregen van de kinderen en ook van mijn begeleidster. Ik had ook nog een kleinigheidje voor de kinderen, ik had ze een bellenblaas gegeven met een foto van mij. Gevolg: 28 kinderen stonden te bellenblazen in de klas met als gevolg een natte klas! (waar mijn begeleidster heel blij mee was...:)

Na het afscheid begon dan eindelijk de welverdiende vakantie! :P
Ik had nog 10 dagen vrij voordat ik terug zou gaan naar Nederland. in deze dagen heb ik veel leuke dingen gedaan, ik ben naar het strand geweest, op stap geweest, drankje gedaan enz enz.
Het was een super relaxte week. afgelopen vrijdag ben ik nog een keer naar stage geweest, want we hadden een pyjama party als afsluiting van het jaar en daar moest juf Lenneke natuurlijk ook bij zijn!
Dus ik in mijn korte broekje en hemdje naar stage. Het was super leuk geweest, alle kinderen hadden luchtbedden en matrassen bij, we hadden een film opgezet en de sfeer was super leuk.
Aangezien we met twee klassen waren, en ieder kind bijna wel eten had meegenomen(cupcakes, chocola, chips, snoep, hapjes, nog meer chocola enz) kwamen we niks te kort om een hele leuke avond te hebben!

Als afsluiting hebben we met z'n alle thuis pannenkoeken gegeten en zijn daarna op stap geweest.

Gisteren ben ik dan toch maar begonnen aan het inpakken van mijn koffer.. Hij zit nu al bijna vol terwijl er toch nog best wat spullen bij moeten.. dus ik ben benieuwd.
We zijn net ook al online ingecheckt dus het is nu echt officieel.

Het einde van mijn reis en van mijn super leuke en leerzame ervaring is aangebroken.. Ik heb super veel dingen meegemaakt, heb nieuwe dingen gezien en ik heb heel veel geleerd op stage, ik heb leuke mensen leren kennen, super leuke huisgenootjes gehad
Maar het belangrijkste, ik heb vooral heel veel genoten!!

Ayoooo!!

  • 16 Juni 2013 - 18:19

    Anja:

    Hey Lenneke,

    Super dat je zo'n fijne stage hebt gehad. De 5 maanden zijn omgevlogen! Jij hebt dan wel niet veel zin om naar dit drukke, gezellige landje te komen, maar wij zullen blij zijn als we je weer een keertje zien.
    De weersvooruitzichten zijn best wel goed.....
    Ik wens je een goede terug reis en tot vlug maar is.
    Groetjes Anja

  • 16 Juni 2013 - 18:59

    Nancy De Backer:

    Hey Lenneke,
    De tijd is echt om gevlogen. Fijn dat je het zo goed naar je zin hebt gehad en ja hoor ook hier word het weer in ieder geval een paar dagen heel mooi, ze praten over 31 en 35 graden. Pffff wel weer erg heet in een keer.

    Een hele goede reis naar huis terug en ik zie je wellicht volgende week met de Kermis!!

    Groetjes Nancy

  • 16 Juni 2013 - 20:40

    Jacqueline:

    Hoi Lenneke,

    Tjonge, wat gaat de tijd toch snel. Nog ff en je bent weer terug in de wereldstad Luyksgestel.
    Want fijn om te lezen dat je zo ontzettend hebt genoten. Groot gelijk, dat neemt niemand je ooit meer af. Een ervaring voor het leven!
    Hier in Dommelen gaat alles z'n gangetje. Maaike en Lonneke zijn druk met de musical. Nog 2 weekjes en dan zeggen zij ook vaarwel tegen de basisschool. Ze zijn vorige week al op de Were Di geweest om kennis te maken met de klas.
    Joep doet het ook goed en heeft al zin in de grote vakantie, net als wij.

    Ik wens je een goeie reis terug. Succes met afscheid nemen, dat zal niet makkelijk zijn.
    Groetjes van ons allen!!!!!!!

    Jacqueline van Liempd

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lenneke

Hallo, Ik ben lenneke en ik ga voor 5 maanden stage lopen op Curacao. Via deze site kunnen jullie mijn verhalen lezen van wat ik allemaal meemaak! ik zet er ook foto's op, dus zo kunnen jullie mij een beetje volgen!

Actief sinds 25 Dec. 2012
Verslag gelezen: 1083
Totaal aantal bezoekers 11766

Voorgaande reizen:

13 November 2015 - 24 December 2015

Sri Lanka

26 Januari 2013 - 17 Juni 2013

Curacao!!

Landen bezocht: